Garancija
Ukoliko smatrate da nešto nije u redu sa artiklom koji ste kupili, pošaljite nam fotografiju obuće putem e-mail-a office@vikingshoes.rs. Tako ćemo brzo utvrditi da li je potrebno preduzimati dalje mere.
Viking obuća ima garanciju 2 (dve) godine na greške u proizvodnji i materijalu.
Ukoliko nastane problem kao rezultat proizvođačke greške, proizvod će biti zamenjen.
Ova garancija ne pokriva štetu uzrokovanu nezgodama, nepravilnim korišćenjem, nepažnjom, habanjem ili prirodnim propadanjem boja i materijala nakon dugotrajne upotrebe.
Viking brend koristi GORE-TEX zaštitnu membranu u kolekciji svojih performansi i vremenom ovaj materijal postaje zaštitni znak obuće pogodne za surove vremenske uslove, kao i obuće za svakodnevnu upotrebu. Idealna je kako za ekstremno hladne, tako i za toplije vremenske uslove i pogodna je za širok spektar aktivnosti. GORE-TEX garantuje da će Vaša obuća biti suva i vodootporna. Ova garancija se odnosi na sve proizvode sa oznakom GORE-TEX. GORE-TEX membrana koja štiti vaša stopala obavijena je oko cele vaše cipele, membrana je dodata između spoljnog đona i vašeg stopala, održavajući cipelu 100% vodootpornom.
Kada se odobri zahtev za garanciju, proizvod će biti zamenjen.
Norway House d.o.o. pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.

Reklamacije
Kupci mogu prijaviti reklamacije na broj telefona 063/570 925 ili 021/301 40 25 ili poslati na e-mail: prodaja@vikingobuca.rs
Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao rok od 7 radnih dana ili rok koji je naznačen za isporuku poručenog proizvoda, ako je duži od 7 radnih dana.
Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci mogu poslati u roku od 7 dana od prijema paketa.
Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), identifikacioni broj porudžbine (broj porudžbine / računa), kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.
Norway House d.o.o. pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.
Osnovno načelo kojim se Norway House d.o.o. rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

Povraćaj novca
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Norway House d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Norway House d.o.o. će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.